niedziela, 14 czerwca 2015

Ogólnopolski Zlot Scrapbookingowy :)

I wywiało mnie wczoraj do Warszawy :) Cieszę się że mogłam być na Zlocie, wziąć udział w atrakcjach, których uwierzcie naprawdę było dużo. Jedyne co ograniczało to czas i fundusze ;) Dobrze że miałam niedawno urodziny i wszyscy moi bliscy bez wyjątku obdarowywali tak że mogłam troszkę poszaleć, nawet od moich dziewczyn z pracy dostałam bon do jednego ze scrapowych sklepów ;)
Niespodzianką się okazał udział w dwóch Make&Take :) Plan był taki że odbieram paczuszki przeglądam stoiska i koniec :) Na szczęście mój mężczyzna jak zobaczył co się dzieje to tylko mi kiwał głową żebym siadała i brała udział :) I biedny czekał na mnie dobre 3 godziny :)


Ledwo weszłam na zlot  i natrafiłam na make&take  Retro Craft Shopu :)

 

 No i się zaczęło Tworzenie magnesu :)

Pochłonęło mnie zupełnie :)


Bardzo Fajna zabawa nawet jak magnes już gotowy, ponieważ dołożyłam dodatkowy magnes można kombinować z ustawieniem tych 3 części. Można złożyć w całość lup powiesić na lodówce 
wszystko osobno ;)


A tak ułożony ostatecznie wisi na mojej lodówce :)
 
  Bardzo serdecznie dziękuję organizatorom za bardzo fajny kursik :)


******************************************************************


I drugi take&make zorganizowany przez sklep Przyda się :)

Mogliśmy obejrzeć i wykorzystać produkty fiskarsaa potem stworzyć kartki z dostępnych materiałów, w tym bardzo dziewczęcych papierów :)


Jedyne czego nie mogłam sobie odmówić to wypróbowania nowego wykrojnika, który jakoś idealnie mi się dopasował do kartki :) Tak więc w domu jeszcze dokleiłam napis ;)

Było naprawdę bardzo przyjemnie :) Obok jeszcze miałam bardzo sympatyczne sąsiadki z którymi można było miło pogawędzić na scrapowe tematy :)
I tu również dziękuję bardzo za bardzo fajny pokaz :)
Ale się rozpisałam ;)
Miłej niedzieli !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz