sobota, 12 września 2015

Drukowanie papierów

Zastanawiam się jak często drukujecie jakieś potrzebne elementy do wykonania kartek czy innych kreatywnych rzeczy... I czy w ogóle taką opcję bierzecie pod uwagę ?

 Ja do tej pory zazwyczaj drukowałam tylko napisy i stempelki... Chociaż po reaktywacji starej drukarki gdzie okazało się ze jest jeszcze resztka tuszu... postanowiłam poeksperymentować ...

W sieci jest mnóstwo stron z darmowymi scrapbokingowymi papierami i elementami. Znalazłam bardzo ładne papiery... trochę podrukowałam... 
Efekt poniżej...

Co mogę powiedzieć ? na pewno dużo zależy od drukarki... Moja jest atramentowa i dość sędziwa, tusze też już starawe do tego nie oryginalne  tylko z napełnienia...

Ogólnie efekt naprawdę zadowalający... choć zadrukowany papier zdecydowanie w mocniejszych barwach niż to wygląda na komputerze, ale to jest akurat do przeżycia :)

Cenowo ? zależy to dużo od drukarki i jej eksploatacji...  U mnie wychodzi taniej niż kraftowy papier w sklepie... choć większość papierów ze sklepu mimo wszystko w lepszej jakości niż te domowe

Na pewno jest to przydatna opcja przy drukowaniu elementów ozdobnych lub gdy na szybko potrzebny nam jakiś konkretny w kolorach papier a do sklepu za daleko...

Dodatkowym plusem jest jeszcze to że przy tych e-papierach często jeszcze są dopasowanie kolorystycznie elementy tj. literki, kwiatki, napisy :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz