piątek, 10 lipca 2015

Kwiaty

Czy też lubicie robić własne kwiaty ? Ja naprawdę lubię jednak przyznaję się bez bicia że często sięgam po te gotowe kupne ;) Niestety te własnoręczne są dość pracochłonne... jednak teraz gdy mam urlop a dzień jest pochmurny i nie nastraja do niczego konkretnego... przyjemnie było się zrelaksować przy wycinaniu klejeniui układaniu kwiatków oraz kubku pysznej herbaty :) A że ostatnio eksperymentowałam atomizerem, wodą  i perłowymi farbkami miałam papier fajnie zabarwiony jednak bez konkretnego celu stworzony tak więc nadał się idealnie na kwiaty :)
Naprawdę fajna zabawa, początkowo myślałam że bez wykrojników się nie da :)  Owszem wykrojniki dziurkacze znacznie ułatwiają sprawę ale wystarczy ręcznie powycinać kwiatki z jakiegoś ciekawego papieru i też da radę. Ja wykorzystuję po pięć wyciętych kwiatków na już gotową różę :)
Polecam pobawić się w robienie własnoręcznych kwiatów :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz