poniedziałek, 25 maja 2015

Kartka na ślub

Moją przygodę ze scrapbookingiem tak na dobre zaczęłam jakiś rok temu kiedy zakupiłam swojego bigshota :) Wtedy na dobre zaczęłam wycinać wytłaczać kleić co się tylko da... A że pracuję w przedszkolu to nie muszę mówić ile mam z niej dodatkowych korzyści w pracy ;) Tak więc łącze to co naprawdę lubię z moja pracą a to dla mnie spory atut i pewnie gdyby nie to, nie zdecydowałabym się na zakup maszynki ponieważ wcale nie jest to tani wydatek. Ale jeżeli ktoś ma wątpliwości co do zakupu tak jak ja miałam... to mogę powiedzieć tylko jedno... naprawdę warto !!! :) Nie oddałabym już swojego bigshota za żadne skarby ;) 
A to moja pierwsza kartka wykonana z użyciem maszynki :) Karta z wykonanymi samodzielnie kwiatami i pudełkiem. Jedynie digi stempel zapożyczony i wykorzystany z pewnego bardzo fajnego bloga :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz